La noi, politica de retur este simplă și concepută pentru a vă asigura că sunteți complet mulțumit de achizițiile făcute. Dacă, din orice motiv, nu sunteți pe deplin satisfăcut de un produs achiziționat, nu vă faceți griji, suntem aici să vă ajutăm.
Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați în termen de 2 zile de la primirea comenzii și vom rezolva problema împreună. Puteți solicita restituirea sumei plătite sau înlocuirea produselor. Pentru a iniția procesul de retur, pur și simplu ne trimiteți un mesaj cu informații despre comanda dvs. și motivul pentru returnare.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la achiziționare, în decurs de 3-14 zile de la acceptarea returului.
Vă promitem că ne angajăm să vă oferim o experiență de cumpărături fără stres și să ne asigurăm că sunteți pe deplin mulțumit de fiecare achiziție la noi.
1. Constatați că produsul nu este conform așteptărilor dumneavoastră.
2. Ne anunțați acest aspect în termenul stabilit mai sus (2 zile de la primirea comenzii), precum și opțiunea aleasă pentru rezolvarea returului (alte produse sau banii înapoi).
3. Analizăm cazul dumneavoastră și revenim în maxim 24 de ore cu un răspuns.
4. Ambalați produsul/produsele cu grijă și le pregătiți pentru curier.
5. Ne anunțați după ce ați pregătit coletul pentru ridicare, iar noi trimitem curierul să-l preia.
6. În funcție de metoda de plată utilizată, vă returnăm banii în cel mai scurt timp sau vă trimitem alte produse.
1. În cazul în care solicitați returnarea sumei achitate, aceasta va fi transferată integral (costul produselor achiziționate și costul transportului) în contul dumneavoastră.
2. Oferim posibilitatea de a returna sticlele/borcanele desfăcute/desigilate, cu condiția păstrării ambalajului original. Cu toate acestea, nu orice caz este eligibil pentru retur.
Exemplu: Dacă ați comandat 3 sticle de Sirop de Soc la 500 ml, doua dintre sticle trebuie să fie sigilate pentru a putea fi eligibile pentru retur (acest aspect indică faptul că ați testat siropul din prima sticlă și, deoarece nu este pe gustul dumneavoastră, doriți să faceți retur). Dacă ați consumat siropul din toate sticlele, acest caz nu mai este eligibil pentru retur.